Hanked ja konkursid
Avalik enampakkumine Rapla Kultuurikeskuse raadioruumide kasutusse andmiseks
Rapla Vallavalitsus kuulutab välja enampakkumise Rapla vallale kuuluvate Rapla Kultuurikeskuses asuvate raadioruumide (asukoha plaan lisatud) rendile andmiseks perioodiks 01.03.2025–28.02.2030.
1. Rendipinna kirjeldus:
1.1. Rapla linn, Tallinna mnt 17a asuv kinnistu, kinnistusraamatu registriosa number 3418237, katastritunnus 67001:007:0024.
1.2. Rentniku ainukasutatav rendipind hoones on 34,7 m².
1.3. Ruumid on ehitatud spetsiaalselt raadioruumideks helikindlate ja akustiliste seintega (ümberehitamine ei ole lubatud).
2. Konkursil osalemise tingimused:
2.1. Pakkumise hind – rendihinna pakkumine esitatakse eurodes m² kohta kuus. Rendi alghind on 6 eurot ühe ruutmeetri kohta kuus. Ei sisalda kõrvalkulusid (vesi, kanalisatsioon, elekter, jäätmevedu, küte, interneti püsiühendus jms).
2.2. Pakkujal on kohustus tutvuda renditavate ruumidega. Ruumidega tutvumiseks on kontaktisik Rapla Kultuurikeskuse juhataja.
2.3. Digitaalselt allkirjastatud pakkumus saata hiljemalt 19. veebruaril 2025 kella 12.00 e-postile pakkumused@rapla.ee märgusõnaga „Raadioruum".
2.4. Pakkumiste avalik avamine toimub Rapla Vallavalitsuses (Rapla linn, Tallinna mnt 14, III korrus, ruum 321) 19. veebruaril 2025 kell 12.30 Pakkumiste avamise kohta koostatakse protokoll.
3. Konkursil on lubatud osaleda juriidilistel isikutel, kes:
3.1. on täitnud oma kohustused riiklike maksude osas, maksude tasumise kohustuse täitmist kontrollitakse e-maksuameti vahendusel;
3.2. esitavad tõendi kohalike maksude võlgnevuste puudumise kohta läbirääkimiste ajal kokkulepitavaks tähtajaks.
4. Parima pakkumise väljaselgitamine:
Vallavalitsus sõlmib lepingu kõrgeimat rendihinda pakkunud ja nõuetele vastava pakkujaga. Kui esitatakse mitu võrdse kõrgeima rendihinnaga pakkumist, siis küsitakse nende pakkujate käest, kas nad on valmis pakkuma uue rendihinna. Kui endiselt jääb mitu võrdse kõrgeima rendihinnaga pakkumist, siis valitakse välja pakkuja, kes esitas oma pakkumise varem. Kui pakkumise võitja ei nõustu lepingu sõlmimisega, on vallavalitsusel õigus otsustada, kas sõlmida leping teise koha saanud pakkujaga või enampakkumine nurjunuks kuulutada.
5. Lepingu sõlmimise eeldused
Enne lepingu sõlmimist tasub enampakkumise võitja kahe kuu rendisumma rendile andja arveldusarvele. Summa tasaarvestatakse viimase rendi ja kõrvalkulude arvega (edaspidi rendiarve).
6. Rendilepingu olulised tingimused:
6.1. Rendilepingu tähtaeg on 5 aastat;
6.2. lisaks rendi maksmisele peab rentnik kandma ruumide kasutamisega seotud kulusid (kõrvalkulud). Kõrvalkuludeks on tasu rendileandja või kolmanda isiku teenuste ja tegude eest, mis on seotud ruumide kasutamisega, s.h seotud halduskulud ja koormised (sh elekter, jäätmed, valve, koristuskulud, hooldusremont, seadmete paigaldus jm).
6.3. rentnik vastutab kinnistul toimuvate tegevuste ohutuse eest;
6.4. renti ruumide kasutamise eest hakatakse tasuma igakuiselt kasutamisele eelneva kuu eest esitatud arve alusel.
6.5. Kõrvalkulud tasutakse igakuiselt vastavalt eelmise kuu tarbimisele ning see lisatakse rendiarvele;
6.6. rendileandjal on õigus rendileping erakorraliselt üles öelda, kui rentnik ei võta rendilepingus sätestatud tingimustel kasutusse ja pooled ei ole tingimuste muutmises kirjalikult kokku leppinud;
6.7. rendileandjal on õigus rendileping ennetähtaegselt kirjaliku avaldusega üles öelda, kui selleks on mõjuv põhjus. Mõjuva põhjusega on tegemist eelkõige juhul, kui kõiki asjaolusid arvesse võttes ja mõlema poole huvisid kaaludes ei või oodata, et rendileandja jätkaks rendilepingu täitmist kuni rendilepingu tähtaja möödumiseni. Muuhulgas on mõjuvaks põhjuseks alljärgnev:
6.7.1. rentnik on andnud ruumid allrendile ilma rendileandja kirjaliku loata;
6.7.2. rentnik võlgneb rendi või kõrvalkulude eest summa, mis ületab 2 kuu eest maksmisele kuuluva rendiarvega (sh rendi või kõrvalkulude summa);
6.7.3. rentnik teostab ruumides ümberehitusi, mis on rendile andjaga kooskõlastamata;
6.7.4. rendile andja vajab ruume avalikes huvides.
6.8. Rendile andja ei hüvita rentnikule investeeringut, mis on tehtud ruumide korrashoiu eesmärgil ja on rendile andjaga kooskõlastamata.
Täpsemate küsimuste korral pöörduda Rapla Kultuurikeskuse juhataja Age Rebeli (e-post: age.rebel@raplakultuur.ee; tel: +372 529 0853) poole.
Rapla valla hanked E-riigihangete keskkonnas
Tööpakkumised leiad siit.
Rapla Vallavalitsuse 2024. hankeplaan